مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مرداد 1401 ساعت 14:572022-07-23حوادث

رفع تصرف اراضی ملی بخش کاکاوند


رییس کل دادگستری لرستان از رفع تصرف اراضی کاکوند خبر داد - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، رییس کل دادگستری لرستان برای توسعه امنیت ،مبارزه با قاچاق موادمخدر و کالا، و قاچاق اسلحه از استانهای مرزی ،احداث پاسگاه انتظامی در دهستان کاکاوند غربی را ضروری خواند.

 محمد رزم در جلسه حفظ حقوق بیت المال که با حضور اعضا در کنار بقعه امامزادگان باولین بخش کاکاوند دلفان برگزار شد با ابراز نگرانی از قطع درختان بلوط در منطقه کاکاوند گفت :برای پیشگیری از تعرض به عرصه های ملی و طبیعی جلسه حفاظت از حقوق بیت المال و حفاظت از اراضی درکنار بقعه امامزادگان باولین برپا شد.

وی ، احداث ساختمان پاسگاه حفاظت از منابع طبیعی را یک نیاز ضروری خواند و افزود:با توجه به آمار نگران کننده قطع درختان و وجود چاله های تولید ذغال و تعرض به عرصه های ملی منطقه ، امیدواریم با همکاری فرمانداردلفان و مدیرکل منابع طبیعی عملیات ساخت ساختمان پاسگاه حفاظت از منابع طبیعی در کاکاوند غربی بزودی آغازشود .

رییس کل دادگستری با بیان اینکه در سال جاری از 41هکتار از اراضی ملی دربخش کاکاوند رفع تصرف شده است افزود:دراین مدت توسط دادگاه عمومی بخش کاکاوند94پرونده حقوقی و کیفری منابع طبیعی و ملی ثبت شده که 70پرودنده منجر به صدور رای شده است وامیدواریم بزودی حکم مابقی پروند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع تصرف اراضی ملی بخش کاکاوند

رفع تصرف اراضی ملی بخش کاکاوند