مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مرداد 1401 ساعت 13:522022-07-23ورزشي

اماکن ورزشی تهران تعطیل نمی شود


تا به امروز هیچ بخشنامه ای برای تعطیلی فعالیت های ورزشی پایتخت از سوی فدراسیون ورزشی پزشکی به ما ارسال نشده و دستورالعملی در این زمینه برای تعطیلی فعالیت های ورزشی پایتخت نیست.

- در حالی که رییس فدراسیون پزشکی ورزشی اعلام کرده با اوج گیری کرونا پروتکل ها در ورزش از سر گرفته خواهد شد، مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران معتقد است که هنوز دستورالعمل یا بخشنامه ای در خصوص محدودیت های ورزشی به این اداره کل ابلاغ نشده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در حالی که غلامرضا نوروزی رییس فدراسیون پزشکی ورزشی هفته گذشته (25 تیر) اعلام کرده بود با اوج گرفتن مجدد شیوع ویروس کرونا در کشور، پروتکل های بهداشتی ابلاغ شده پابرجاست و تمامی فعالان در حوزه ورزش مکلف و موظف به اجرای آن هستند، در غیر این صورت با متخلفان برخورد می شود.

علی جوادی مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران در گفت وگو با ایسنا، با بیان این که دستورالعمل یا بخشنامه ای در خصوص محدودیت های ورزشی ابلاغ نشده است، اظهار کرد: با توجه به این که ابلاغیه ای از سوی فدراسیون پزشکی ورزشی به استان تهران مبنی بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی در کلیه مجموعه های ورزشی اعم از دولتی و خصوصی ارسال نشده، هیچ محدودیت ورزشی نخواهیم داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اماکن ورزشی تهران تعطیل نمی شود

اماکن ورزشی تهران تعطیل نمی شود