مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مرداد 1401 ساعت 13:022022-07-23بين الملل

صنعاء خواستار تشکیل هیأتی مشترک برای تولیت بیت الله الحرام شد


پس از ورود یک خبرنگار صهیونیست به مکه مکرمه و اماکن مقدس مسلمانان در عربستان، صنعاء خواستار تشکیل هیأتی مشترک از کشورهای اسلامی برای مدیریت بیت الله الحرام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، , وزارت ارشاد و امور حج و عمره یمن، امروز (شنبه)، بیانیه ای در ارتباط با ورود یک خبرنگار صهیونیست به مکه مکرمه صادر کرد.

بنابر گزارش خبرگزاری سبأ ، وزارت ارشاد یمن اعلام کرد: اجازه رژیم سعودی به گشت و گذار یک یهودی در مسجد الحرام و در مکان اجرای مناسک حج آشکارا در تضاد با فرمان خداوند عزوجل است.

در ادامه این بیانیه آمده است: در حالی که رژیم سعودی از ادای فریضه حج میلیو ن ها حاجی ممانعت به عمل می آورد و این فرایند را برای افرادی که تمایل به ادای این فریضه دارند، پیچیده می کند، [این رژیم] ورود یهودیان به مکه و اماکن مقدسه را تسهیل می نماید.

این وزارتخانه همچنین اضافه کرد: این دلیلی آشکار است که رژیم سعودی، یهودیان را همراهی می کند و به دنبال اجرای نقشه های آن ها علیه اسلام و مقدسات این دین است.

وزارت ارشاد یمن ضمن درخواست محکومیت این اقدام مغایر با فرمان الهی، تأکید کرد: رژیم سعودی نباید مدیریت اماکن مقدس مصادره کند چراکه این اماکن متعلق به مسلمانان هستند و نه مِلک آل سعود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنعاء خواستار تشکیل هیأتی مشترک برای تولیت بیت الله الحرام شد

صنعاء خواستار تشکیل هیأتی مشترک برای تولیت بیت الله الحرام شد