مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مرداد 1401 ساعت 12:472022-07-23سياسي

اجرای 12 پروژه در قالب طرح جهاد آبرسانی در قم


ناظر عالی پروژه های جهاد آبرسانی وزارت نیرو از پروژه های آبرسانی محرومیت زدایی روستاهای شهرستان کهک قم بازدید کرد و از نزدیک در جریان نحوه اجرا و میزان پیشرفت این پروژه ها قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان قم، مهدی خان احمدی ناظر عالی پروژه های جهاد آبرسانی وزارت نیرو، لیلا جلالی نماینده جهادآبرسانی وزارت نیرو و نمایندگان قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) و رییس سازمان بسیج سازندگی استان قم پس از بازدید از پروژه آبرسانی روستاهای شهرستان کهک، در نشستی با سیدمحمد تقی شاهچراغی استاندار قم و معتمدی معاون امور عمرانی استاندار قم به بررسی مسائل و مشکلات پیش رو و راهکارهای تسریع در اجرای  این پروژه ها پرداختند.

استاندار قم در این نشست بر لزوم توجه ویژه به رفع مشکل آبرسانی به روستاهای قم در قالب جهاد آبرسانی تأکید کرد و با اشاره به تعداد کم روستاهای استان قم، از وزارت نیرو و قرارگاه امام حسین خواست تا مشکل آبرسانی به روستاهای قم را به صورت کامل برطرف کنند.

سید محمدتقی شاهچراغی با بیان اینکه در حال حاضر بخشی از روستاهای قم در زمینه آبرسانی با چالش مواجه هستند، ابراز داشت: امیدواریم با برنامه ریزی دقیق و تأمین اعتبار لازم هر چه سریع تر این چالش ها پایان یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 12 پروژه در قالب طرح جهاد آبرسانی در قم

اجرای 12 پروژه در قالب طرح جهاد آبرسانی در قم