مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مرداد 1401 ساعت 11:322022-07-23سياسي

انتصاب سرپرست معاونت برنامه ریزی و مالی و اداری


مدیرعامل بیمه رازی طی احکامی سرپرست معاونت برنامه ریزی و نو آوری و سرپرست معاونت مالی و اداری این شرکت را با تاکید بر تحول و نوآوری منصوب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی و امور بین الملل بیمه رازی، دکتر علی جباری- مدیرعامل بیمه رازی طی احکامی سرپرست معاونت برنامه ریزی و نوآوری و سرپرست معاونت مالی و اداری شرکت بیمه رازی اولین شرکت بخش خصوصی را منصوب کرد.

در حکم دکتر لقمان پاکروان که به عنوان سرپرست معاونت برنامه ریزی و نوآوری منصوب شده، آمده است؛ نظر به تعهد، تخصص و تجارب جنابعالی، به موجب این حکم به سمت سرپرست معاونت برنامه ریزی و نوآوری” منصوب می شوید تا با بکارگیری همه توان و ظرفیت نسبت به تحقق اهداف بنیادین ارتقاء جایگاه بیمه رازی در صنعت بیمه و افزایش کارآمدی شرکت به عنوان بیمه گر حرفه ای برای بیمه گذاران، آحاد مردم و سهامداران تلاش نمایید.

همچنین در حکم فرشید پورکاویان به عنوان سرپرست معاونت مالی و اداری آمده است؛ توجه به خط مشی های سه گانه: افزایش سهم بازار، توسعه کمی و کیفی پرتفوی و سودآوری شعب و نمایندگی ها توام با خلاقیت و نوآوری با ایجاد انضباط مالی و کسب بالاترین سودآوری و پشتیبانی کامل از شعب و واحدهای ستاد در راستای تحول و سرآمدی شرکت مورد انتظار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتصاب سرپرست معاونت برنامه ریزی و مالی و اداری

انتصاب سرپرست معاونت برنامه ریزی و مالی و اداری