مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مرداد 1401 ساعت 10:522022-07-23اقتصادي

بیش از 95 هزار نفر در چهارمحال و بختیاری تحت پوشش بیمه سلامت قرار گرفتند


مدیرکل بیمه سلامت چهارمحال و بختیاری گفت: در راستای طرح بیمه همگانی تا کنون 95 هزار و 939 نفر در استان تحت پوشش بیمه سلامت قرار گرفتند.

- علیرضا اصغرزاده امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: جمعیت استان چهارمحال و بختیاری 950 هزار نفر است که بالغ بر 60 درصد این جمعیت تحت پوشش بیمه و 610 هزار نفر از این تعداد بیمه شده بیمه سلامت هستند.

مدیرکل بیمه سلامت چهارمحال و بختیاری به طرح های اجرا شده در بیمه اشاره کرد و افزود: طرح بیمه برای شهرهای بالای 20 هزار نفر، بیمه روستایی و طرح همگانی بیمه طرح هایی بود که منجر به افزایش آمار بیمه شدگان این حوزه شد که با طرح بیمه همگانی تا کنون 95 هزار و 939 نفر عضو بیمه سلامت شدند.

1350 نفر در مناطق محروم بیمه شدند وی با بیان اینکه در طرح بیمه مناطق محروم طی چند ماه اخیر نیز یک هزار و 350 نفر بیمه شدند، ادامه داد: طبق دستورالعمل صندوق بیمه همگانی باید یک سری از بیماری ها نیز نشان دار می شد که 523 نفر بیمار فشارخون و دیابتی با تشخیص پزشک شناسایی شدند.

اصغرزاده به خدمات ارائه شده به بیمه شدگان اشاره کرد و افزود: همه خدمات پزشکی از قبیل سرپایی و بستری به بیمه شدگان ارائه می شود که 5 درصد هزینه بستری بر عهده بیمار و 5 درصد بر عهده سازمان است اما برای بیماران سرپایی مانند سایر بیمه ها 30 درصد هزینه بر عهده بی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 95 هزار نفر در چهارمحال و بختیاری تحت پوشش بیمه سلامت قرار گرفتند

بیش از 95 هزار نفر در چهارمحال و بختیاری تحت پوشش بیمه سلامت قرار گرفتند