مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مرداد 1401 ساعت 09:522022-07-23فرهنگي

آمار فروش فیلم ها در گیشه سینما / تی تی پیشتاز هفتگی


«تی تی» شرایط بهتری نسبت به بقیه فیلم ها دارد و این فیلم به کارگردانی آیدا پناهنده با 207,330 تماشاگر بیش از هفت میلیارد تومان فروش داشته است.

- تی تی شرایط بهتری نسبت به بقیه فیلم ها دارد و این فیلم به کارگردانی آیدا پناهنده با 207,330 تماشاگر بیش از هفت میلیارد تومان فروش داشته است.

اگرچه تعداد مخاطبان این روزهای سینما بسیار اندک است اما بررسی آمار فروش و تماشاگر فیلم های در حال اکران، این پرسش را بار دیگر مطرح می کند که چرا باید در یک بازه زمانی کوتاه آنقدر فیلم روی پرده بیاید که برخی از آن ها پس از 10 روز حتی 100 نفر را هم جذب سینما نکنند؟! به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در حالی که از ابتدای سال تاکنون به ترتیب کمدی انفرادی با 50 میلیارد فروش و یک میلیون و 500 هزار نفر مخاطب، کمدی سگ بند با 39 میلیون و 600 هزار تومان فروش و یک میلیون و 200 هزار نفر مخاطب و فیلم علف زار با 13 میلیارد تومان فروش و 385 هزار نفر مخاطب در صدر پرفروش های گیشه سینماها هستند، بیشتر فیلم هایی که اخیرا روی پرده رفتند فروش ناموفقی را تجربه می کنند.

در هفته های گذشته چند فیلم به چرخه اکران اضافه شدند و با نزدیک شدن به ماه محرم بعید است که فعلا فیلم جدیدی روی پرده سینماها بیاید؛ بنابراین حدود 14 فیلمی که در حال اکران هستند و سالن های بیشتری هم در اختیار دارند، فرصت خواهند داشت تا شا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمار فروش فیلم ها در گیشه سینما / تی تی پیشتاز هفتگی

آمار فروش فیلم ها در گیشه سینما / تی تی پیشتاز هفتگی