مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مرداد 1401 ساعت 08:322022-07-23اجتماعي

دوربین های ثبت تخلفات رانندگی در قم به سامانه یکپارچه معاینه فنی متصل شد


با اتصال دوربین های ثبت تخلفات به سامانه سیمفا، به صورت 24 ساعته در تمامی روزهای هفته خودروهای عبوری، ازلحاظ داشتن گواهی معاینه فنی بررسی خواهند شد - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از واحد خبر معاونت حمل ونقل و ترافیک شهرداری قم، خودروهای فاقد معاینه فنی که اطلاعات آن ها در سامانه سیمفا موجود نیست و یا طول مدت معاینه فنی آن ها به پایان رسیده، به صورت مکانیزه و توسط دوربین های سطح شهر رصد خواهند شد.

با اتصال دوربین های ثبت تخلفات به سامانه سیمفا، خودروهای فاقد معاینه فنی در سطح شهر شناسایی و اطلاعات آن ها توسط شبکه، مستقیم که در اختیار پلیس راهنمایی و رانندگی قرار گرفته می شود.

بر اساس مصوبه شورای ترافیک استان در این طرح، تمامی دوربین های ثبت تخلف موجود در معابر سطح شهر و با هدف کنترل آلودگی هوا، به زودی به شبکه سیمفا متصل خواهد شد.

مدیر مرکز کنترل ترافیک شهرداری قم با اعلام اینکه در شهرهای بزرگ و پرجمعیت طرح های مختلفی برای کنترل تردد خودروهای آلاینده و مدیریت ترافیک اجرا می گردد که می توان به اجرای طرح زوج و فرد، محدوده طرح ترافیک اشاره کرد، گفت: این طرح با هدف نظارت هوشمند و یکپارچه، کاهش هزینه های عملیاتی و بهبود هماهنگی میان واحدهای مربوطه در معابر شهر قم به جهت بهبود کیفیت هوا و ایجاد محدودیت در تردد خودروهای غیر ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوربین های ثبت تخلفات رانندگی در قم به سامانه یکپارچه معاینه فنی متصل شد

دوربین های ثبت تخلفات رانندگی در قم به سامانه یکپارچه معاینه فنی متصل شد