مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 تیر 1401 ساعت 22:372022-07-22حوادث

نجات دو کوهنورد از ارتفاعات شمیرانات توسط بالگرد هلال احمر


مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران با بیان این که بالگرد سازمان امداد و نجات دو بار جهت امداد رسانی به دو مصدوم در ارتفاعات شمال تهران به پرواز درآمد گفت: - شاهین فتحی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران دقایقی پیش در گفت وگو با خبرنگار فارس در تهران اظهار کرد: ظهر امروز دو حادثه سقوط از ارتفاع در ارتفاعات شمال تهران، منطقه شمشک و دربند به مرکز مدیریت و هماهنگی عملیات هلال احمر استان تهران اعلام شد.

وی گفت: در عملیات اول، بلافاصله تیم واکنش سریع هلال احمر استان تهران همراه با بالگرد به منطقه شمشک رفت و پس از حدود سه ساعت جستجو، نقطه حضور مصدوم را پیدا کردند.

فتحی بیان کرد: عوامل عملیاتی هلال احمر استان تهران پس از دسترسی به مصدوم، ارزیابی و اقدامات اولیه را انجام که مشخص شد، این کوهنورد از چند نقطه دچار آسیب و شکستگی شدید شده است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران اضافه کرد: نجاتگران اقدامات لازم را انجام و مصدوم را جهت اقدامات بیمارستانی، توسط بالگرد به بیمارستان میلاد اعزام کردند.

این مقام مسؤول به حادثه دوم که در منطقه دربند بود، اشاره و تصریح کرد: همزمان با عملیات منطقه شمشک، یک مورد سقوط از ارتفاع کوهنوردی در منطقه آبشار دوقلو دربند به هلال احمر استان تهران اعلام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نجات دو کوهنورد از ارتفاعات شمیرانات توسط بالگرد هلال احمر

نجات دو کوهنورد از ارتفاعات شمیرانات توسط بالگرد هلال احمر