مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 تیر 1401 ساعت 20:272022-07-22اجتماعي

«معلم فداکار شفتی» نمونه بارز انسان تربیت یافته


مدیرکل آموزش و پرورش گیلان یکی از وظایف اصلی این نهاد را تلاش در جهت پرورش بعد روحی و خصلت های برتر انسانی دانست و گفت: یکی از نمونه های بارز و کامل پرورش صحیح ابعاد روحی انسان را می توان در شخصیت مرحوم امید زاده دید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شفت، محمد فائزی، مدیرکل آموزش و پرورش گیلان امروز در یادواره معلم فداکار حسن امیدزاده در مسجد جامع امیدمحله روستای بیجارسر با اشاره به ابعاد جسمانی و روحانی انسان، اظهار کرد: وجه تمایز و دلیل برتری انسان بر سایر مخلوقات بعد روحی انسان است که نیاز به پرورش و توجه ویژه دارد.

  وی یکی از وظایف اصلی آموزش و پرورش را تلاش در جهت پرورش بعد روحی و خصلت های برتر انسانی دانست و افزود: یکی از نمونه های بارز و کامل پرورش صحیح ابعاد روحی انسان را می توان در شخصیت مرحوم امید زاده دید که در واقعه ی آتش سوزی کلاس درس، برای نجات دادن جان دانش آموزان به دل آتش زد و دچار سوختگی شد و با فداکاری و ایثار خود تا ابد در خاطرات ماندگار شد.

  خلیل بهروزی فر، نماینده مردم شهرستان های فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم رسالت معلمان در امر تربیت نیروی انسانی را رسالتی خطیر برشمرد و اظهار کرد: پیشرفت های کشور در عرصه های مختلف حاصل تلاش و زحمات فرهنگیان جامعه و تربیت صحیح نیروی انسانی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«معلم فداکار شفتی» نمونه بارز انسان تربیت یافته

«معلم فداکار شفتی» نمونه بارز انسان تربیت یافته