مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 تیر 1401 ساعت 19:472022-07-22سياسي

گزیده ای از خطبه های نماز جمعه در شهرهای استان یزد


مردم برای پیشگیری از موج جدید کرونا حتما واکسیناسیون را جدی بگیرند و به مسائل بهداشتی، دقیق عمل کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فارس از یزد، حجت الاسلام سید محمدناصر محمدی در خطبه های نماز جمعه این هفته دارالعباده، اظهار کرد: غفلت از رعایت بهداشتی و بی توجهی به مقررات به خصوص واکسیناسیون موجب شیوع کروناست.

وی افزود: عمل به نظر پزشکان و کارشناسان بهداشتی در کاهش بیماری و آسیب های ناشی از کرونا موضوع مهم و اساسی است و باید مردم همچنان پایبند مقررات بوده و حتما از ماسک استفاده کنند.

امام جمعه موقت یزد به اهمیت روز بزرگ مباهله در تاریخ اسلام و مسلمین اشاره کرد و گفت: باید مردم و جوانان با برنامه های مناسب و برگزاری جشن نسبت به بزرگداشت آن اقدام کنند.

محمدی اظهار کرد: بزرگداشت دهه امامت و ولایت و غدیرخم در کشور بسیار باشکوه برگزار شد و انتظار می رود رو مباهله نیز با عظمت و توسط مردم پرشور برگزار شود.

امام جمعه موقت یزد، سالگرد اقامه نمازجمعه را در پنجم مردادماه گرامی داشت و گفت: باید این اجتماع که عبادی سیاسی است و امر مهم نظام است باشکوه برگزار شود؛اقامه نمازجمعه در انقلاب اسلامی دارای برکات  فراوان بوده و باید مردم و مسئولان در کنار متولیان امر برای برگزاری هرچه بهتر آن اقدام داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزیده ای از خطبه های نماز جمعه در شهرهای استان یزد

گزیده ای از خطبه های نماز جمعه در شهرهای استان یزد