مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 تیر 1401 ساعت 17:522022-07-22سياسي

امام جمعه موقت شیراز: در بحث حجاب برخوردهای تند و سلیقه ای درست نیست


امام جمعه موقت شیراز با اشاره به اینکه افراد دارای صلاحیت باید وارد عرصه امر به معروف و نهی از منکر شوند، گفت: در بحث عفاف و حجاب نیز برخوردهای تند و سلیقه ای صحیح نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، حجت الاسلام رضوی اردکانی در خطبه های نماز جمعه امروز اظهار داشت: در بحث امر به معروف و نهی از منکر باید دقت نظر داشت تا زیاده روی نشود بلکه باید کسانی امر به معروف و نهی از منکر کنند که صلاحیت آنرا داشته باشند، زیرا نیروی انتظامی در همه صحنه ها حضور دارد و در موضوع بی حجابی هم باید با رعایت همه مسائل وارد عمل شد.

وی با اشاره به وضعیت عفاف و حجاب نیز گفت: حجاب از واجبات دین اسلام است و محدودیت هایی حجاب مصونیت است و باعث ایجاد امنیت خانواده ها میشود و سلامت نفس را به دنبال دارد.

حجت الاسلام والمسلمین رضوی اردکانی افزود: بسیاری از زنان ما نشان داده اند که در راهپیمایی ها، اعیاد و مراسم دیگر حجاب را رعایت می کنند و باحجاب ها هم باید وارد صحنه شوند و خوب عمل کنند.

در بحث عفاف و حجاب که یک وظیفه شرعی و قانونی است، ولی بعضی برخورد های سلیقه ای و تند درست نیست.

وی ادامه داد: در حال حاضر اکثر بانوان جامعه با حجاب هستند، ولی محدود افراد هم اگر روسری را بر می دارند به خاطر لج بازی با گروهی است، ولی عملا داشتن حجاب را قبول دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه موقت شیراز: در بحث حجاب برخوردهای تند و سلیقه ای درست نیست

امام جمعه موقت شیراز: در بحث حجاب برخوردهای تند و سلیقه ای درست نیست