مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 تیر 1401 ساعت 17:122022-07-22سياسي

طوفان توییتری بحرینی ها در حمایت از دبیرکل جمعیت الوفاق


هزاران فعال بحرینی و عربی در شبکه های اجتماعی به ویژه توییتر در حمایت از دبیرکل جمعیت الوفاق بحرین، پویش مجازی راه انداختند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، هزاران فعال مجازی بحرینی و عربی امروز (جمعه) با شیخ علی سلمان دبیرکل جمعیت الوفاق بحرین که در زندان به سر می برد، اعلام همبستگی کردند.

به نوشته العهد، در این راستا، فعالان مجازی ضمن انتشار پست هایی در مطالبه آزادی شیخ علی سلمان، ویدئوی سخنان او در خصوص اصلاح و عدالت را بازنشر کرده و نوشتند که این خواسته ها دلیل اصلی زندانی بودن وی است.

شیخ حسین الدعیحی، معاون دبیرکل الوفاق در این باره نوشت: دستگیری و محکومیت شیخ علی سلمان به 29 سال حبس، فساد و عدم استقلال دستگاه قضایی را آشکار کرد و نشان داد که این عدالت دروغین است.

علاوه بر این که درهای زندان برای انتقام گیری سیاسی همچنان به روی منتقدین باز است.

    راضی الموسوی، دبیرکل سابق جمعیت اقدام ملی وعد نیز نوشت: شیخ علی سلمان و یارانش به خاطر بحرین در زندان هستند، بحرین که شایسته زندگی و واقعیتی بهتر از این است.

  ابراهیم الدرازی، یکی از اعضای اصلی جمعیت الوفاق نیز در صفحه توییتر خود نوشت: جناب شیخ علی سلمان شخصیتی جهانی است که همواره بر وحدت ملی تاکید دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طوفان توییتری بحرینی ها در حمایت از دبیرکل جمعیت الوفاق

طوفان توییتری بحرینی ها در حمایت از دبیرکل جمعیت الوفاق