مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 تیر 1401 ساعت 16:572022-07-22سياسي

شورای امر به معروف ادارات برای مقابله با مفسدان اقتصادی راه اندازی شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، آیت الله حبیب الله شعبانی امام جمعه همدان ظهر امروز در خطبه های سیاسی عبادی نماز جمعه این هفته در جمع نمازگزاران اظهار کرد: رییس جمهور آمریکا به منظور تقویت رژیم صهیونیستی، افزایش تولید نفت در عربستان، حل مشکل انرژی اروپا و اجماع علیه جمهوری اسلامی به منطقه سفر کرده اما در عمل نتوانسته به اهداف خود دست یابد.

وی با بیان اینکه سیاست های خارجی آمریکا در منطقه، شکست خورده است، گفت: تصویر مشت بایدن و بن سلمان نشان از واقعیت حقوق بشر آمریکایی و بن سلمانی که قاتل هزاران کودک یمنی بوده و در کشته شدن انسان های بسیاری در منطقه مانند خاشقچی نقش داشته، توسط آمریکا مورد پذیرش قرار گرفته است.

امام جمعه همدان اضافه کرد: وال استریت ژورنال سفر بایدن به عربستان را بدتر از آبروریزی دانسته است چون اهدافی که برای سفر در نظر گرفته شده به ویژه اجماع علیه جمهوری اسلامی حاصل نشده است.

شعبانی درباره سفر پوتین و اردوغان به ایران اسلامی نیز عنوان کرد: این سفرها برای توسعه روابط راهبردی بین ایران و کشورها بود و امید است این ائتلاف به توسعه صلح در منطقه و مبارزه با تروریسم و توسعه اقتصادی کمک کند.

   وی درباره دستگیری مدیران متخلف توسط سپاه اظهار کرد: افرادی که اهل فساد اقتصادی در یکی از دستگاه ها بودند دستگیر شدن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای امر به معروف ادارات برای مقابله با مفسدان اقتصادی راه اندازی شود

شورای امر به معروف ادارات برای مقابله با مفسدان اقتصادی راه اندازی شود