مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 تیر 1401 ساعت 16:072022-07-22اقتصادي

ملک 40 میلیاردی شهرداری منطقه 8 رفع تصرف شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، فاطمه تنهایی شهردار منطقه 8 با اشاره به رفع تصرف ملک شهرداری، تصریح کرد: با دستور دادستان و مراجع قضایی و پیگیری اداره حقوقی شهرداری منطقه، - پس از سال ها استفاده رایگان و غیر قانونی، با دستور دادستان به منظور اجرای قانون در مرکز مهارت آموزی کوثر شماره سه شهرداری منطقه 8، این مرکز به ارزش تقریبی 40 میلیارد تومان رفع تصرف شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، فاطمه تنهایی شهردار منطقه 8 با اشاره به رفع تصرف ملک شهرداری، تصریح کرد: با دستور دادستان و مراجع قضایی و پیگیری اداره حقوقی شهرداری منطقه، پس از سال ها بهره برداری رایگان با حضور نیروی انتظامی و در راستای صیانت از حقوق شهروندان، مرکز مهارت آموزی کوثر شماره سه این منطقه با ارزش تقریبی 40 میلیارد تومان بازپس گیری شد.

وی ادامه داد: مراکز مهارت آموزی کوثر شهرداری تهران با هدف توانمندسازی اقتصادی زنان سرپرست خانوار در جهت ایجاد معیشت پایدار و اشتغال زایی راه اندازی شده است که در این اقدام هیچ کدام از زنان سرپرست خانوار و زندانیان رای باز مشغول به کار در این مرکز به هیچ عنوان بیکار نخواهند شد.

به گفته شهردار منطقه 8؛ انتخاب بهره بردار طی پروسه قانونی و اداری صورت پذیرفته است و بهره بردار جدید با سابقه طولانی در کارآفرینی و ارا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ملک 40 میلیاردی شهرداری منطقه 8 رفع تصرف شد

ملک 40 میلیاردی شهرداری منطقه 8 رفع تصرف شد