مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 تیر 1401 ساعت 15:522022-07-22سياسي

آمریکایی ها نیازمند برجام هستند نه ایران


نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: آمریکا در حال فروپاشی اقتصادی است و اکنون آنان به برجام نیازمند هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، عباس مقتدایی در گفتگو با مهر با اشاره به اینکه تحولات اخیر صحنه بین الملل نشان می دهد دیگر موضوعی به نام تفوق یا برتری آمریکایی وجود ندارد، اظهار داشت: آمریکایی ها در حال فروپاشی اقتصادی هستند و این موضوع دیر یا زود رخ خواهد داد چرا که آثار آن کاملاً هویداست.

بایدن برای گدایی نفت به منطقه آمد وی بیان کرد: بدهی آمریکا وسیع و بالغ بر 27 تریلیون دلار است که این مسئله جو بایدن را به گدایی نفت در منطقه کشاند.

آمریکایی ها همچنان بر طبل تفرقه و فتنه گری در منطقه غرب آسیا و خاورمیانه می کوبند چرا که می بینند کشتی حکمرانی شبیه به تایتانیک آنان در حال غرق شدن است.

نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: البته آمریکایی ها نمی خواهند این موضوع را باور کنند و رسانه های آنان به گونه ای وانمود می کنند که گویی آنان همچنان تحولات بین المللی را رقم می زنند در حالی که مجدداً فضای چند قطبی در جهان حاکم شده است و نظم نوین دیگری در سطح بین المللی در حال شکل گرفتن است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: جمهوری اسلامی ایران در این نظم جدید جهانی جایگاه ویژه ای د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکایی ها نیازمند برجام هستند نه ایران

آمریکایی ها نیازمند برجام هستند نه ایران