مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 تیر 1401 ساعت 15:222022-07-22ورزشي

گلایه امام جمعه بردسکن از وزیر ورزش


امام جمعه بردسکن از عدم حضور وزیر ورزش در یازدهمین همایش بزرگ پهلوانی کشور گلایه کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بردسکن، حجت الاسلام علی اصغر امینی امام جمعه بردسکن در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان با ابراز گلایه ورزش دوستان  از عدم حضور وزیر ورزش وجوانان در این شهرستان گفت: منکر  برنامه های مختلف یک وزیر نیستیم  اما برای حضور در بردسکن می توانستند یکی از معاونت های این وزارتخانه را اعزام کنند.

وی برگزاری یازدهمین همایش زورخانه های و پهلوانی کشور که هر ساله در بزرگترین گود روباز بردسکن برگزار می شود را یک مزیت و افتخار برای شهرستان ذکر کرد و متذکر شد: از آنجا که وزیر ورزش توسط نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی وفرمانداری شهرستان دعوت  شده بودند و قول حضور نیز داده بودند، نیامدن وی به شهرستان موجی از گلایه ورزشکاران و مردم این شهرستان را در پی داشت.

امام جمعه بردسکن افزود: در همایش  زورخانه ای بیش از 6000نفر از مردم علاقمند ساعت ها پای این برنامه معنوی نشستند و این نشان دهنده میزبانی خوب مردم بردسکن است.

حجت الاسلام والمسلمین امینی دستاورد برگزاری این برنامه ها را همدلی و صفا و صمیت برشمرد و اظهار کرد: حضور 500 ورزشکار از 25 استان در بردسکن  از لحاظ  گردشگری ورزشی  مثمر ثمر است اما می طلبد مدیران کشوری و تراز او


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلایه امام جمعه بردسکن از وزیر ورزش

گلایه امام جمعه بردسکن از وزیر ورزش