مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 تیر 1401 ساعت 15:222022-07-22سياسي

وقتی پدرها روز جمعه سرآشپز می شوند!


«شام امشب با بابا و بچه ها!»در این لحظه احتمالا غریو شادی بچه ها در خانه طنین افکن می شود و همه به سمت پدرجان گسیل می شوند و با جملات «بابا! بابا! چی بپزیم؟»، - گروه زندگی، مژده پورمحمدی: شام امشب با بابا و بچه ها! این جمله را وقتی در خانه اعلام کنید که قبلش رایزنی هایتان را با جناب همسر کرده باشید و توافقات فی ما بین انجام شده باشد.

برای اینکه یک مذاکره برد-برد داشته باشید، به آقای خانه نگویید: خسته شدم از بس همش من فکر کردم، من خریدم، من پختم، من جمع کردم، من شستم.

یه روزم تو بپز، تو بشور! به جایش بگویید: نظرت چیه امروز لذت آشپزی رو تو تجربه کنی؟ با بچه ها برای شام تصمیم بگیرین، گروهی هم آمادش کنین.

بچه ها اینقدر خوششون میاد با تو یه کار دسته جمعی بکنن!   اگر همسرجان با یک لبخند، نظر مثبتش را اعلام کرد که گام اصلی با سرعت و موفقیت انجام شده است اما چنانچه بابای بچه ها با صورتی خشک، خیره خیره به شما نگاه کرد، چنین ادامه دهید که: مساله خستگی من نیست ها! من اگه به فکر راحتی خودم بودم، می گفتم از بیرون غذا بگیریم، یا کنسرو باز می کردم.

تازه جمع کردن ریخت و پاش آشپزی بچه ها، از خود آشپزی سخت تره.

بخاطر رابطه بهترت با بچه هامون، برای نشاط خودت! اینجاست که دیگر آن صورت خشک هم، به حالتی نرم و خندان تغییر شکل می دهد و گام نخست تمام است! حالا آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقتی پدرها روز جمعه سرآشپز می شوند!

وقتی پدرها روز جمعه سرآشپز می شوند!