مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 تیر 1401 ساعت 15:122022-07-22سياسي

یک نقص بزرگ در ارائه تسهیلات و آموزش های فنی و حرفه ای


امام جمعه دیشموک با اشاره به روز کار و کارآفرینی و روز فنی و حرفه ای گفت: تسهیلات باید در کنار مهارت آموزی فنی و حرفه ای ارائه شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دیشموک، حجت الاسلام علی اکبر راوند امام جمعه دیشموک در خطبه های نماز جمعه این شهر ضمن دعوت خود و مردم به رعایت تقوای الهی اظهار کرد: یکی از مصادیق تقوا حضور در نماز جمعه است.

وی با اشاره به روز کار و کارآفرینی و روز فنی و حرفه ای عنوان کرد: ارائه تسهیلات از طرف ادارات به متقاضی نیازمند ارائه مهارت آموزی از طرف فنی و حرفه ای است ولی این تسهیلات را با آموزش فنی و حرفه ای ارائه نمی دهند که نیاز است مهارت آموزی را در کنار تسهیلات انجام دهند تا کار و کارآفرینی رشد و تقویت شود.

راوند افزود: باید ادارات آموزش و پرورش و دانشگاه ها با آموزش های فنی و حرفه ای مشارکت کنند تا زمینه کار و کارآفرینی فراهم شود.

امام جمعه دیشموک با اشاره به برپایی میزخدمت توسط ادارات به مناسبت سالروز تشکیل نماز جمعه ادامه داد: این کار امری پسندیده بوده که ادارات با برپایی این میز خدمت به مردم خدمات رسانی و از نزدیک مشکلات شان را بررسی کردند.

وی با اشاره به دیدارهای رؤسای جمهور ترکیه و روسیه با مقام معظم رهبری افزود: مقام معظم رهبری تأکید بر اجرای قراردادها در سطح بالا بین این دو کشور با ایران اسلامی شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک نقص بزرگ در ارائه تسهیلات و آموزش های فنی و حرفه ای

یک نقص بزرگ در ارائه تسهیلات و آموزش های فنی و حرفه ای