مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 تیر 1401 ساعت 14:172022-07-22سياسي

امام جمعه قشم: باید با سگ گردانی در قشم برخورد شود


سگ گردانی شبانه دخترانی که معلوم نیست مال حرام در شکم دارند یا نه زیبنده نیست و باید با افرادی که چنین اقداماتی را انجام می دهند برخورد شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قشم، حجت الاسلام غلامرضا حاجبی ظهر امروز در خطبه های نمازجمعه این هفته قشم بیان کرد: پارک ها و سواحلی که نعمت خدا هستند از بدحجابان و سگ ها پرشده و این به دلیل ناتوانی پدر و مادران آن ها در تربیت ایشان است که وظیفه داریم طبق قانون با ایشان برخورد کنیم.

وی اظهار داشت: حرام، حرام است و فرقی ندارد دزدی از مال باشد تا از دین و مذهب؛ اما باید جامعه تمرین دلسوزی برای هم داشته باشد و با نرمی و ملایمت امر به معروف و نهی از منکر را نهادینه کرد.

خطیب جمعه قشم بیان کرد: درخواست داریم جشن ها پرنشاط و بدون مساله حرام برگزار شود و همه باید مشورت بدهند و پای کار بیایند تا به بهترین نحو اینگونه مراسم برگزار شود.

وی ادامه داد: برخی گمان می کنند باید فعل حرام با چاشنی زهرآلود دینی در جشن ها باشد تا این جشن به دل بنشیند؛ اما این زهر کشنده برای جامعه مضر است و حتی مقدار کمی از آن هم سودی برای مسلمین ندارد.

وی با تاکید بر اینکه خنده و شادی باید حلال باشد افزود: این سفره چند کیلومتری در تهران جای قدردانی دارد و در قشم نیز حمایت های ویژه ای از حجاب شد که ارزشمند است و خود نشان از اهمیت آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه قشم: باید با سگ گردانی در قشم برخورد شود

امام جمعه قشم: باید با سگ گردانی در قشم برخورد شود