مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 تیر 1401 ساعت 13:522022-07-22سياسي

اهداف سفر بایدن به عربستان شکست خورد


امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به شکست سفر بایدن به منطقه، گفت: افزایش تولید نفت عربستان و اجماع علیه ایران 2 هدف عمده بایدن از سفر به منطقه بود که هیچ کدام محقق نشد و در آینده شاهد افول آمریکا و فروپاشی رژیم صهیونیستی خواهیم بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، آیت الله سید ابوالحسن مهدوی امام جمعه موقت اصفهان در خطبه های این هفته نماز جمعه اصفهان، با اشاره به موضوع مذاکرات برجام اظهار داشت: نیاز است در مذاکرات تمام تحریم ها لغو شود، ایران راستی آزمایی کند و به ایران تضمین داده شود در حالی که استکبار هیچ کدام از این سه بخش را اجرا نمی کند.

وی با تأکید بر اینکه آمریکا نه تحریم ها را لغو می کند و نه به عهد و پیمان خود وفا می کنند، بیان داشت: عهد و پیمان زمانی الزام آور است که عقل و شرع باشد ولی استکبار نه شرع را قبول دارد و نه به حکم عقل عمل می کنند در نتیجه به عهد و پیمان غربی ها اعتماد نداریم .

مهدوی تاکید کرد: اگر طرف مقابل ضمانتی هم بدهد نیاز است که در اختیار ایران باشد نه غربی ها و لازم است مجلس به این مسائل توجه داشته باشد.

امام جمعه موقت اصفهان همچنین با اشاره به شکست سفر بایدن به منطقه، اظهار کرد: افزایش تولید نفت عربستان و اجماع علیه ایران 2 هدف عمده بایدن از سفر به منطقه بود که هیچ کدام محقق نشد و در آینده شاهد افول آم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهداف سفر بایدن به عربستان شکست خورد

اهداف سفر بایدن به عربستان شکست خورد