مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 تیر 1401 ساعت 13:222022-07-22سياسي

روایت پوتین از مخالفت برخی سران اروپا با گسترش ناتو به شرق


ولادیمیر پوتین در ملاقات با رهبر انقلاب گفت که برخی از رهبران کشورهای اروپایی در ملاقات با او اظهار کرده اند که به هیچ وجه خواهان گسترش ناتو به سمت شرق نیستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، کاظم جلالی سفیر جمهوری اسلامی ایران در روسیه در گفت وگو با پایگاه خبری دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله خامنه ای ـ KHAMENEI.

IR ـ با اشاره به مهم ترین محورهای دیدار ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه با رهبر معظم انقلاب اسلامی اظهار داشت: در این دیدار به مسائل، افزایش همکاری های تجاری ایران و روسیه، هوشیاری در مقابل سیاست های فریبکارانه غرب، حفظ تمامیت ارضی سوریه و لزوم اخراج آمریکا از منطقه شرق فرات، خوی توسعه طلبی غربی ها و ناتو که باعث ایجاد بحران در اوکراین شده، اشاره شد.

مشروح گفت وگوی سفیر ایران در روسیه به این شرح است: با توجه به اینکه در دیدار پوتین با رهبر انقلاب حضور داشتید، فضای دیدار را چطور ارزیابی می کنید؟ رهبر انقلاب به عنوان شخصیتی که نگاه بسیار نافذ و دقیقی نسبت به موضوعات منطقه ای و بین المللی دارند، مسائلی را بیان نمودند که به نظر من تحلیل های بسیار قابل توجهی برای طرف روسی بود.

همچنین ایشان از جایگاه شخصیتی که دل سوزانه به مسائل منطقه نگاه می کنند، نکات و هشدارهایی را بیان کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت پوتین از مخالفت برخی سران اروپا با گسترش ناتو به شرق

روایت پوتین از مخالفت برخی سران اروپا با گسترش ناتو به شرق