مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 تیر 1401 ساعت 12:272022-07-22اقتصادي

ملک 40 میلیاردی شهرداری منطقه 8 رفع تصرف شد


پس از سال ها استفاده رایگان و غیر قانونی، با دستور دادستان به منظور اجرای قانون در مرکز مهارت آموزی کوثر شماره سه شهرداری منطقه 8، این مرکز به ارزش تقریبی 40 میلیارد تومان رفع تصرف شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، فاطمه تنهایی شهردار منطقه 8  با اشاره به رفع تصرف ملک شهرداری، تصریح کرد : با دستور دادستان و مراجع قضایی و پیگیری اداره حقوقی شهرداری منطقه، پس از سالها بهره برداری رایگان با حضور نیروی انتظامی و در راستای صیانت از حقوق شهروندان، مرکز مهارت آموزی کوثر شماره سه این منطقه با ارزش تقریبی 40 میلیارد تومان بازپس گیری شد.

وی ادامه داد: مراکز مهارت آموزی کوثر شهرداری تهران با هدف توانمندسازی اقتصادی زنان سرپرست خانوار در جهت ایجاد معیشت پایدار و اشتغال زایی راه اندازی شده است که در این اقدام هیچ کدام از زنان سرپرست خانوار و زندانیان رای باز مشغول به کار در این مرکز به هیچ عنوان بیکار نخواهند شد.

  به گفته شهردار منطقه 8 ؛ انتخاب بهره بردار طی پروسه قانونی و اداری صورت پذیرفته است و بهره بردار جدید با سابقه طولانی در کارآفرینی و ارائه خدمت به این جامعه هدف، قانونمند و منصفانه به این افراد حقوق و مزایا پراخت خواهد کرد تا بی عدالتی و حقوق ناچیز بهره بردار قبل جبران شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ملک 40 میلیاردی شهرداری منطقه 8 رفع تصرف شد

ملک 40 میلیاردی شهرداری منطقه 8 رفع تصرف شد