مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 تیر 1401 ساعت 11:522022-07-22سياسي

درخواست دیدار پزشکان با رهبر انقلاب در روز پزشک


در فاصله یک ماه مانده تا روز پزشک، پویشی در جامعه پزشکی ایجاد شده که براساس آن، پزشکان، دندانپزشکان و دیگر اعضای این خانواده بزرگ، خواستار دیدار با رهبر معظم انقلاب در روز پزشک شده¬اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سلامت خبرگزاری فارس، به­تازگی پویش درخواست دیدار پزشکان با رهبر انقلاب در روز پزشک در جامعه پزشکی اعلام موجودیت کرده است.

در این پویش، اعضای جامعه پزشکی کشور با یادآوری انتظار طولانی برای دیدار با رهبر معظم انقلاب، نوشته­اند: دیر زمانی است پزشکانی که دل در گرو انقلاب اسلامی دارند آرزومند و امیدوارند در روز اول شهریور ماه که به یاد پزشک مسلمان و نامی ایرانی، ابوعلی سینا ، روز پزشک نامگذاری شده است، به محضرتان شرفیاب شوند تا هم بار دیگر عشق و پایبندیشان به انقلاب اسلامی و شما رهبری بزرگوار را با زبان حال بیان کنند و هم از کلام نورانیتان برای پیمودن ادامه مسیر  توشه برگیرند.

متن کامل معرفی این پویش به این شرح است:   هوالشافی محضر مبارک ولی امر مسلمین حضرت آیت الله خامنه ای سلام علیکم و رحمه الله هم اکنون در حالی چهل وچهارمین سال پس از پیروزی باعظمت انقلاب اسلامی در کشورمان را می­گذرانیم که دستاوردها وپیشرفت­های شگرف این تحول بزرگ را به چشم دیده و می­بینیم و بی­شک یکی از مهم­ترین عرصه­های تجلی این ثمرات در ایران عزی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست دیدار پزشکان با رهبر انقلاب در روز پزشک

درخواست دیدار پزشکان با رهبر انقلاب در روز پزشک