مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 تیر 1401 ساعت 11:072022-07-22اقتصادي

بررسی مشکلات 36 واحد تولیدی روی میز استاندار فارس


استاندار فارس در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان از گره گشایی مشکلات36 واحد تولیدی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، محمدهادی ایمانیه در چهارصد و پنجاه و سومین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان، در دستور کار نخست این جلسه بر تقسیط و یا بخشش بدهی مالیاتی کارگاه تولیدی تجهیزات آشپزخانه اشاره کرد که مقرر شد با پرداخت اصل بدهی، بخشش جرایم دیرکرد انجام شود.

تعطیلی بر اثر عدم دریافت مطالبات شرکت تولیدی دستکش جراحی و ماسک بهداشتی مورد نیز دستور جلسه دیگری بود که با دستور استاندار فارس مقرر شد یک ماه دیگر دانشگاه علوم پزشکی شیراز نسبت به پرداخت بدهی اقدام کند.

وی همچنین بر تقسیط بدهی تسهیلات بانکی یک واحد تولیدی پوشاک دستور داد و مقرر شد بانک نسبت به مساعدت لازم اقدام کند تا با بازپرداخت بدهی، رفع مسدودی حساب ضامنین انجام شود.

تعیین تکلیف بدهی به بیمه تامین اجتماعی شرکت تولیدی بسته های فرهنگی نیز مورد بررسی قرار گرفت که مقرر شد اصل بدهی تا آخر سال تقسیط شود و در خصوص جریمه دیرکرد حمایت های لازم انجام گردد.

درخواست تامین برق مورد نیاز توسعه شرکت تولیدی انواع شیشه در شهرک صنعتی دستور بعدی این جلسه بود که مقرر شد تا پایان مرداد ماه برق مورد نیاز به صنعتگر واگذار شود و تعهدات صورت گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی مشکلات 36 واحد تولیدی روی میز استاندار فارس

بررسی مشکلات 36 واحد تولیدی روی میز استاندار فارس