مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 تیر 1401 ساعت 10:372022-07-22سياسي

امام جمعه کرج: پویش «من محجبه و مخالف گشت ارشادم» مشابه قرآن بر سرنیزه کردن است


حسینی همدانی با تأکید بر اینکه هیئت محل ساختن امت است، گفت: انقلاب اسلامی با امت سازی مساجد و هیئات پیروز شد و امروز نیز تا امت نشویم کار ثمری نخواهد داشت.

- امام جمعه کرج: پویش من محجبه و مخالف گشت ارشادم مشابه قرآن بر سرنیزه کردن است حسینی همدانی با تأکید بر اینکه هیئت محل ساختن امت است، گفت: انقلاب اسلامی با امت سازی مساجد و هیئات پیروز شد و امروز نیز تا امت نشویم کار ثمری نخواهد داشت.

حسینی همدانی امام جمعه کرج با بیان اینکه خط تحریف در موضوعات روز جامعه همچون عفاف و حجاب فعال است، گفت: اخیر این خط تحریف پویشی تحت عنوان من محجبه و مخالف گشت ارشادم راه انداخته است.

دشمن چون در برنامه هایی که برای 21 تیرماه، روز عفاف و حجاب داشت، پیروز نشد امروز این پویش راه انداخته که مشابه قرآن بر سرنیزه کردن سپاه معاویه در جنگ صفین است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبر حوزه، نماینده ولی فقیه در استان البرز گفت: خط تحریف پویشی با عنوان من محجبه و مخالف گشت ارشادم راه انداخته است.

این پویش مشابه قرآن بر سرنیزه کردن سپاه معاویه در جنگ صفین است.

یازدهمین همایش سالانه مدیران و امناء هیئت های رزمندگان اسلام استان البرز پیش از ظهر پنجشنبه با حضور و سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین حسینی همدانی، نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در استان البرز در سالن همایش شهید غفو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه کرج: پویش «من محجبه و مخالف گشت ارشادم» مشابه قرآن بر سرنیزه کردن است

امام جمعه کرج: پویش «من محجبه و مخالف گشت ارشادم» مشابه قرآن بر سرنیزه کردن است