مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 تیر 1401 ساعت 09:422022-07-22سياسي

افزایش حریم تالاب منجر به آسیب به روستاهای اطراف شده است


عضو مجمع نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از وزارت نیرو در خصوص افزایش حریم تالاب انزلی گفت: اقدام وزارت نیرو مبنی بر افزایش حریم تالاب انزلی نادرست بوده است زیرا این افزایش حریم باعث شد که برخی روستاها صد در صد در حریم تالاب واقع شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، احمد دنیامالی امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه استفاده مردم روستاهای غرب انزلی از آب چاه زیبنده این استان گیلان نیست، اظهار کرد: آب چاه دارای املاح بالا و کیفیت بسبار پایینی است که منجر به نارضایتی مردم شده و در همین راستا طرح آبرسانی برای بیش از 20 روستای غرب انزلی اجرایی خواهد شد.

وی با اشاره نیاز 17 کیلومتری خط لوله به منظور اجرای پروژه آبرسانی به 20 روستای غرب انزلی افزود: برای تکمیل این پروژه به 17 کیلومتر خط لوله از سمت انزلی به سمت سنگاچین نیاز است که با تلاش های صورت گرفته بیش از 3.

5 کیلومتر از این مسیر اجرایی شده است.

عضو مجمع نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی از اهداف مخزن بتنی 500 تنی در سنگاچین خبر داد و گفت: عملیات اجرایی لوله گذاری آب در روستاهای غرب انزلی تا پایان امسال به اتمام رسیده و با احداث مخزن بتنی 500 تنی کیفیت آب روستاهای غرب انزلی را همانند شهر انزلی و رشت می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش حریم تالاب منجر به آسیب به روستاهای اطراف شده است

افزایش حریم تالاب منجر به آسیب به روستاهای اطراف شده است