مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 تیر 1401 ساعت 06:022022-07-22ورزشي

تعلل عجیب هیات اجرایی در انتخاب خبرگان ورزشی/ گزینه نامعلوم برای ریاست کمیته المپیک


در حالی که از 5 مرداد ثبت نام از نامزدهای انتخابات کمیته ملی المپیک آغاز می شود اما هیات اجرایی هنوز خبرگان ورزشی را معرفی نکرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، با تعویق بازی های آسیایی هانگژو و با برگزاری مجمع فوق العاده کمیته ملی المپیک رای مثبت به برگزاری انتخابات ریاست در تاریخ 6 شهریور داده شد.

اعضای هیات اجرایی کمیته ملی المپیک نیز در آغاز می شود این در حالیست که اعضای هیات اجرایی هنوز نشستی در خصوص انتخاب خبرگان ورزشی نداشته اند.

سیدرضا صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک بارها در مصاحبه های مختلف تاکید به برگزاری انتخابات در تاریخ 6 شهریور داشته و حتی با وجود اینکه تعدادی از فدراسیون های ورزشی با سرپرست اداره می شوند و ممکن است تعداد اعضای المپیکی مجمع به کمتر از نصف برسد با این حال رییس کمیته خوشبین است این انتخابات با همکاری وزارت ورزش در تاریخ مقرر به سرانجام برسد با این شرایط مشخص نیست چرا از تاریخ 5 تیرماه تاکنون برای برگزاری انتخابات کمیته که حساس ترین شرایط برای ورزش به شمار می رود اعضای هیات اجرایی نه تنها هیچ نشستی نداشته اند بلکه برای معرفی خبرگان ورزشی نیز اقدامی صورت نگرفته است.

از طرفی سفر کیکاووس سعیدی دبیرکل کمیته ملی المپیک به یونان باعث شده تا برگزاری نشست هیات اجرایی به تعویق بیفت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعلل عجیب هیات اجرایی در انتخاب خبرگان ورزشی/ گزینه نامعلوم برای ریاست کمیته المپیک

تعلل عجیب هیات اجرایی در انتخاب خبرگان ورزشی/ گزینه نامعلوم برای ریاست کمیته المپیک