مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 تیر 1401 ساعت 01:072022-07-21اقتصادي

کمک 120 میلیون تومانی کارگران مازندرانی به زلزله زدگان جنوب کشور


مسؤول سازمان بسیج کارگری و کارفرمایی سپاه کربلا مازندران گفت: حدود 120 میلیون تومان اقلام ضروری برای مردم هرمزگان جمع آوری شده و توسط آماد سپاه کربلا به این استان ارسال می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سیدجواد حسینیان مسؤول سازمان بسیج کارگری و کارفرمایی سپاه کربلا مازندران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به زلزله اخیر استان هرمزگان سازمان بسیج کارگران و کارفرمایان سپاه کربلا با همکاری اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی اقدام به جمع آوری کمک های مردمی از طریق مجموعه های تولیدی و صنعتی استان برای مردم زلزله زده کرده است.

وی افزود: در این مرحله حدود 120 میلیون تومان اقلام ضروری برای مردم هرمزگان جمع آوری شده و توسط آماد سپاه کربلا به این استان ارسال می شود.

مسؤول سازمان بسیج کارگری و کارفرمایی سپاه کربلا مازندران گفت:  قشر بسیج کارگری از توجه مردمی و در کنار آن ها بودن غافل نشد و در حد بضاعت اقدام به این عمل خداپسندانه کرد.

حسینیان در پایان خاطرنشان کرد: قطعا بسیج و سپاه در کنار مردم است و خواهد بود و سعی می کنیم کمک اندکی را برای مردم عزیز استان هرمزگان داشته باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، این کمک های مومنانه که به همت سازمان بسیج کارگری سپاه کربلا و با مشارکت اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان تهیه و جمع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک 120 میلیون تومانی کارگران مازندرانی به زلزله زدگان جنوب کشور

کمک 120 میلیون تومانی کارگران مازندرانی به زلزله زدگان جنوب کشور