مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 تیر 1401 ساعت 21:472022-07-21سياسي

ویزیت رایگان 430 نفر به همت جهادگران قرارگاه جهادی سلامت محور فارس


تیم جهادی شهید هاشم شعبانی با همکاری کانون بسیج جامعه پزشکی بیمارستان شهید دستغیب، کانون بسیج جامعه پزشکی درمانگاه شهید مطهری، تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی در حرم مطهر حضرت شاهچراغ به مراجعان، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه فجر استان فارس با راه اندازی قرارگاه عملیات جهادی سلامت محور استان فارس  و ارائه طرح خدمت رسانی و محرومیت زدایی در مناطق حاشیه شهر و  مناطق کم برخوردار اقدام به ارایه خدمات بهداشتی، درمانی  و آموزشی به مردم خود می نماید.

این قرارگاه عملیات جهادی  با پیروی از سیره مولا علی( ع) ، در دهه امامت و ولایت اقدام به برگزاری 25 اردوی جهادی سلامت محور در سطح استان فارس نمود.

سرهنگ حسین صمصام، مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی استان فارس در زمینه فعالیت این قرارگاه گفت: مهمترین شعار اردوهای جهادی این است که بسیجیان مخلص می خواهند اعلام کنند که شد،   یعنی  در فضایی مملو از  ایثار ، گذشت و کار جهادی و به عشق آقا امام حسین ع  می شود با همین سادگی و به صورت تشکیلاتی در میان مردم مناطق محروم حضور پیدا کرد و از مشکلات آنها کم کرد .

وی ادامه داد: اردوهای جهادی سلامت محور با همکاری دانشگاه و دانشکده های  علوم پزشکی استان فارس ، مدیران مراکز درمانی و روسای شبکه های بهداشت و درمان  استان و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویزیت رایگان 430 نفر به همت جهادگران قرارگاه جهادی سلامت محور فارس

ویزیت رایگان 430 نفر به همت جهادگران قرارگاه جهادی سلامت محور فارس