مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 تیر 1401 ساعت 21:272022-07-21سياسي

عیادت امیرعبداللهیان از مصدومان تصادف خودروی تشریفات


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در پی حادثه برخورد خودروی تشریفات وزارت امور خارجه با دو عابر پیاده در اثر اشکال فنی غیر منتظره در این خودرو، - وزیر امور خارجه امروز با حضور در دو بیمارستان محل بستری حادثه دیدگان برخورد خودرو تشریفات، از آخرین وضعیت سلامت آن ها کسب اطلاع کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در پی حادثه برخورد خودروی تشریفات وزارت امور خارجه با دو عابر پیاده در اثر اشکال فنی غیر منتظره در این خودرو، امروز پنجشنبه 30 تیر ماه با حضور در دو بیمارستان محل بستری حادثه دیدگان، از آخرین وضعیت سلامت آن ها کسب اطلاع کرد.

امیرعبداللهیان ضمن تقدیر از کادر درمانی دو بیمارستان، توصیه های لازم در زمینه هرگونه اقدام جهت بازگشت سلامت کامل آن ها را به عمل آورد.

دو عابر 65 و 13 ساله در اثر این حادثه دچار آسیب شده اند که طی شب گذشته و با مدیریت بخش های ذیربط وضعیت آن ها تحت کنترل قرار گرفته و خوشبختانه در شرایط خوبی قرار داشته و حال عمومی آن ها مناسب گزارش شده است.

امیرعبداللهیان در این بازدید با مادر نوجوان آسیب دیده و همچنین مصدوم 65 ساله و همسر وی دقایقی به گفتگو و دلجویی پرداخت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عیادت امیرعبداللهیان از مصدومان تصادف خودروی تشریفات

عیادت امیرعبداللهیان از مصدومان تصادف خودروی تشریفات