مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 تیر 1401 ساعت 21:122022-07-21حوادث

شکارچی پلنگ در گیلان دستگیر شد


 رییس اداره محیط زیست رودبار بیان کرد: متهم در حال حاضر با دستور قضایی در بازداشت بوده و پرونده این تخلف بزرگ، با طرح شکایت از سوی اداره رودبار، - فردا به مراجع قضایی رودبار ارسال خواهد شد.

رییس اداره محیط زیست رودبار از دستگیری شکارچی بیرحم پلنگ ایرانی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی و امور رسانه حفاظت محیط زیست گیلان، علی فرهی با اعلام این خبر گفت: در تفتیش انجام شده از منزل مسکونی متخلف ، بقایا ی لاشه و پوست متعلق به گونه پلنگ ایرانی، بقایا و پوست گونه مرال و همچنین پوست یک راس گراز کشف و ضبط شد.

وی توضیح داد:پلنگ ایرانی و مرال جزو گونه های حفاظت شده و در معرض انقراض کشورمان هستند که جرایم ضرر و زیان آنان مجموعا یک میلیارد و 725 میلیون ریال بوده که علاوه بر آن جرایم و محکومیت های دیگری نیز از سوی مراجع قضایی برای این مجرم صادر خواهد شد.

رییس اداره محیط زیست رودبار در خصوص نحوه دستگیری این شکارچی متخلف گفت:بعد از دریافت گزارش از اقدامات مجرمانه یک شکارچی غیر مجاز ، ماموران یگان حفاظت این اداره تحقیقات خود را در خصوص این گزارش آغاز کردند.

فرهی اظهار داشت: با بررسی همه جانبه و محرز شدن صحت گزارشات واصله و شناسایی کامل متهم و مخفیگاه آن، دریافت دستور قضایی با همکاری اداره پلیس اطلاعات برای بررسی منزل وی دریافت ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکارچی پلنگ در گیلان دستگیر شد

شکارچی پلنگ در گیلان دستگیر شد