مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 تیر 1401 ساعت 20:122022-07-21سياسي

برگزاری جلسه هم اندیشی مسوولان قضایی با مجمع نمایندگان مازندران


دومین جلسه هم اندیشی مجمع نمایندگان و مسوولان قضایی مازندران با هدف بررسی مشکلات عمده مردم و برخی ناهماهنگی های اجرایی برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، دومین جلسه هم اندیشی مجمع نمایندگان و مسوولان قضایی مازندران برگزار شد.

در این جلسه 3 ساعته که در راستای تعامل مسوولان عالی دستگاه قضایی و مجلس شورای اسلامی برگزار شد، رییس و تنی چند از اعضای مجمع نمایندگان مازندران با تشریح دیدگاه ها و نقطه نظرات خود در ارتباط با مشکلات عمده مردم و برخی ناهماهنگی های اجرایی بویژه در زمینه طرح های عمرانی و خدمات رسانی دستگاه ها نحوه تعامل دادگستری استان در ساماندهی این مشکلات مورد بررسی قرار گرفت.

حجت الاسلام محمدصادق اکبری رییس کل دادگستری مازندران و دادستان مرکز استان بهمراه تنی چند از معاونان این دادگستری نیز با اشاره به ماموریت های دستگاه قضایی بر تعامل و همکاری هرچه بیشتر مسوولان دستگاه متبوع با نمایندگان مجلس برای حل مشکلات مردم تاکید کردند.

در این جلسه با تقدیر از رویکرد مسوولان عالی و استانی دستگاه قضا و تاکید بر لزوم تعامل در حل مشکلات عمده مردم در زمینه های گوناگون و نیز بررسی نقش دستگاه های اجرایی در پیشبرد روند توسعه استان، مقرر شد نشست فصلی تعاملی مسوولان قضایی با مجمع نمایندگان مازندران برگزار شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جلسه هم اندیشی مسوولان قضایی با مجمع نمایندگان مازندران

برگزاری جلسه هم اندیشی مسوولان قضایی با مجمع نمایندگان مازندران