مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 تیر 1401 ساعت 18:322022-07-21اقتصادي

39 واحد تولیدی غیرفعال در سیستان و بلوچستان امسال به چرخه تولید بازگشت


در بازه زمانی 3ماهه سال جاری، تعداد 39 واحد تولیدی غیر فعال با ایجاد اشتغال جهت 216 نفر فعال شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، ایرج حسن پور در پنجمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در استانداری سیستان و بلوچستان، اظهار کرد: برنامه هدف گذاری شده در سال جاری باید 167 واحد تولیدی غیر فعال احیا، شود که در همین ارتباط از طریق مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان در بازه ی زمانی 3ماهه سال جاری، تعداد 39 واحد تولیدی غیر فعال با ایجاد اشتغال جهت 216 نفر فعال شده است.

   وی ادامه داد:در بخش جذب اعتبارات  به واحد های تولیدی،در مدت 3 ماهه امسال اداره کل صمت سیستان و بلوچستان در بین سایر ادارات کل صمت کشور در رتبه چهار کشوری  قرار گرفته است.

حسن پور خاطرنشان کرد: با توجه به  اهمیت حمایت و مانع زدایی از تولید در سطح استان و بر اساس تاکید استاندار در خصوص تغییر ماهیت برگزاری نمایشگاه ها ، در نمایشگاه تولید دانش بنیان برگزار شده  در ماه گذشته  با دعوت از اعضا،کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان مشکلات تعداد 8 واحد تولیدی که در این نمایشگاه غرفه داشتند رفع گردیده است.

  گفتنی است در این جلسه با تبادل نظر اعضا،مشکلات تعدادی از واحد های تولیدی و عملیاتی نمودن دستورالعمل های جدید در خصوص حمایت از تولید مورد بررسی قرار گر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

39 واحد تولیدی غیرفعال در سیستان و بلوچستان امسال به چرخه تولید بازگشت

39 واحد تولیدی غیرفعال در سیستان و بلوچستان امسال به چرخه تولید بازگشت