مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 تیر 1401 ساعت 17:422022-07-21ورزشي

تعطیلی لیگ برتر فوتسال از هفته هشتم به دلیل اردوی تیم ملی


سرپرست سازمان لیگ فوتسال کشور گفت: لیگ برتر فوتسال از یکم شهریور پس از پایان هفته هشتم تعطیل می‎شود تا اردوهای آماده سازی تیم ملی فوتسال آغاز شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان آمل، آرش جابری پس از دیدار دو تیم فوتسال قند کاترین آمل و فردوس قم از هفته دوم لیگ برتر اظهار کرد: لیگ برتر امسال با 14 تیم در حال برگزاری است و هفته دوم خود را روز گذشته پشت سر گذاشت.

وی با اشاره به اینکه مسؤولان 14 باشگاه حاضر در مسابقات لیگ برتر با سازمان لیگ همکاری و تعامل ارزشمند و سازنده ای دارند، افزود: هیأت های فوتبال استان ها و مدیران عامل باشگاه ها دست به دست هم دادند تا لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور در موعد مقرر آغاز شود و پیش بینی می کنیم از منظم ترین و منسجم ترین لیگ های برتر فوتسال در ادوار گذشته تاکنون را تجربه کنیم.

سرپرست سازمان لیگ فوتسال کشور با اشاره به آغاز اردوی تیم ملی فوتسال و تعطیلی لیگ برتر تصریح کرد: لیگ برتر فوتسال را تا یکم شهریور امسال همزمان با هفته هشتم ادامه می‎دهیم و پس از آن اردوهای آماده سازی تیم ملی فوتسال براساس برنامه ریزی از دوم شهریور آغاز می شود.

وی با اعلام اینکه سعی داریم لیگ برتر با برنامه منظم، پویا و پرتحرک رقم بخورد، ادامه داد: امیدواریم هفته های لیگ برتر منظم برگزار شده تا نیمه دوم اسفند ماه 1401 ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعطیلی لیگ برتر فوتسال از هفته هشتم به دلیل اردوی تیم ملی

تعطیلی لیگ برتر فوتسال از هفته هشتم به دلیل اردوی تیم ملی