مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 تیر 1401 ساعت 17:372022-07-21اجتماعي

اصفهان نیاز به مرکز معاینه فنی موتورسیکلت دارد


رییس پلیس راهور استان اصفهان با اشاره به توقیف یک هزار و 163 دستگاه موتورسیکلت به علت تخلفات گوناگون گفت: در استان اصفهان یک مرکز معاینه فنی برای موتورسیکلت ها وجود ندارد و مسؤولان شهری باید در این خصوص اقدام لازم را انجام دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از پیاگاه خبری پلیس، محمدرضا محمدی رییس پلیس راهور استان اصفهان اظهار داشت: موتورسیکلت های دودزا 6 برابر بیشتر از خودروها آلودگی ایجاد می کنند و از طرفی گاز منوکسیدکربنی که از اگزوز موتورسیکلت ها خارج می شود نیز خطرناک است.

وی با اشاره به برخورد مأموران پلیس راهور با موتورسیکلت های دودزا افرود: برخورد با اینگونه موتورسیکلت ها در دستور کار جدی پلیس راهور است و بدون شک اگر توسط مأموران مشاهده شوند با راکبان آن ها برخورد قانونی صورت می گیرد.

محمدی بیان کرد: یک هزار و 163 دستگاه موتورسیکلت به علت تخلفات گوناگون همچون ایجاد آلودگی صوتی، حرکت به صورت خلاف جهت، عبور از چراغ قرمز، نداشتن پلاک، نداشتن گواهینامه و عدم استفاده راکبان از کلاه ایمنی توقیف و به پارکینگ منتقل شدند که بخشی از این موتورسیکلت ها دودزا بودند.

ممنوعیت تردد موتورسیکلت های که سیستم سوخت رسانی کاربراتوری دارند رییس پلیس راهور استان اصفهان ادامه داد: تعداد زیادی از موتورسیکلت هایی که در سطح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصفهان نیاز به مرکز معاینه فنی موتورسیکلت دارد

اصفهان نیاز به مرکز معاینه فنی موتورسیکلت دارد