مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 تیر 1401 ساعت 16:522022-07-21سياسي

شناسایی 52 هزار واحد اقتصادی تعطیل یا نیمه تعطیل


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سیدامیرحسین مدنی معاون توسعه روستایی و مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری و نماینده معاون اول رییس جمهور در نهضت احیا با حضور در یک برنامه تلویزیونی درباره تعداد کارخانه های تعطیل شده اظهار داشت: - در کشور خبر داد و گفت: از این 52 هزار واحد، 45 هزار واحد کاملاً تعطیل و مابقی نیمه راکد است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سیدامیرحسین مدنی معاون توسعه روستایی و مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری و نماینده معاون اول رییس جمهور در نهضت احیا با حضور در یک برنامه تلویزیونی درباره تعداد کارخانه های تعطیل شده اظهار داشت: یکی از اشکالاتی که در کشور از ابتدای دولت سیزدهم مشاهده می شد، نبود آمار است.

وقتی صحبت از تعطیلی واحد های اقتصادی می شود، تلقی واحد های صنعتی از آن صورت می گیرد، در حالی که واحد های اقتصادی شامل همه حوزه های کشاورزی، معدنی، گردشگری، خدمات و … می شود.

در حوزه صنعت آمار مشخصی داریم، اما در بقیه حوزه ها خیر.

وی با اشاره به شناسایی 52 هزار واحد تعطیل یا نیمه تعطیل گفت: کاری که ما در نهضت احیای واحد های اقتصادی انجام دادیم این بود که در گام اول آمار دقیقی داشته باشیم.

با کمک فرمانداران سراسر کشور و اطلاعاتی که از مجموعه دستگاه های مختلف ازجمله وزارت جهاد کشاورزی، وزارت میراث فر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی 52 هزار واحد اقتصادی تعطیل یا نیمه تعطیل

شناسایی 52 هزار واحد اقتصادی تعطیل یا نیمه تعطیل