مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 تیر 1401 ساعت 16:422022-07-21سياسي

پلمب کارخانه «خمیرمایه ناغان» با دستور قضایی/ کارکنان بیمه بیکاری دریافت می کنند


دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کیار از پلمب کارخانه خمیرمایه ناغان به علت ایجاد آلودگی های زیست محیطی خبر داد و گفت: تا رفع آلودگی هیچ گونه مواد اولیه جدیدی وارد کارخانه نخواهد شد.

- رضا قاسمی رستمی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، جزییات پرونده پنج ساله کارخانه خمیرمایه ناغان را تشریح کرد و گفت: پنج سال پیش با شکایت اداره محیط زیست شهرستان کیار پرونده ای جهت بررسی و رسیدگی به موضوع آلودگی زیست محیطی پساب این کارخانه در دادگاه شهرستان تشکیل شد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کیار ادامه داد: پس از برگزاری جلسات متعدد و پیگیری های کارشناسی و آزمایشگاهی، روشن شدن ابعاد ماجرا و احراز تخلف صورت گرفته رایزنی هایی با مالکان کارخانه جهت رفع آلودگی و تصفیه پساب خروجی کارخانه صورت گرفت.

وی با بیان اینکه با توجه به عدم اصلاح و رفع آلودگی، یک ماه پیش حکم پلمب کارخانه صادر شد، توضیح داد: با مکاتبات مالکان کارخانه و درخواست مهلت یک ماهه برای رفع این مشکل، زمان خواسته شده در اختیار آنان قرار گرفت.

قاسمی اظهار داشت: در نهایت روز گذشته و با توجه به ادامه دار بودن آلودگی و بی توجهی مالکان به مساعدت های داده شده، کارخانه پلمب شد و تا رفع آلودگی هیچ گونه مواد اولیه جدیدی وارد کارخانه نخواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلمب کارخانه «خمیرمایه ناغان» با دستور قضایی/ کارکنان بیمه بیکاری دریافت می کنند

پلمب کارخانه «خمیرمایه ناغان» با دستور قضایی/ کارکنان بیمه بیکاری دریافت می کنند