مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 تیر 1401 ساعت 15:572022-07-21سياسي

اورژانس اجتماعی در کاشان تقویت شود


فرماندار ویژه شهرستان تقویت اورژانس اجتماعی در شهرستان را حائز اهمیت دانست و گفت: اورژانس اجتماعی یکی از برنامه هایی است که برای حل مشکلات مردم توسط دفتر امور آسیب دیدگان سازمان بهزیستی اجرا می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کاشان، محمدشریف زارعی فرماندار ویژه شهرستان کاشان در حاشیه بازدید از اداره بهزیستی کاشان، اظهار داشت: به برکت انقلاب اسلامی، سازمان بهزیستی در راستای یاری رساندن به مردم به ویژه محرومان و افراد نیازمند حمایت، شکل گرفت و بسیاری از افراد مددجو و ضعیف و در خطر جامعه را تحت پوشش خود دارد.

وی با اشاره به گستردگی کار اداره بهزیستی بیان داشت:در شهرستان کاشان نیز بسیاری از افرادی که دچار مشکلات و اختلالات جسمی و همچنین درگیر بحران ها و معضلات اجتماعی در جامعه می شوند به نوعی در چتر حمایتی سازمان بهزیستی قرار می گیرند که این نشان از گستردگی خدمت رسانی به جامعه هدف در این مجموعه دارد.

شریف زارعی خواستار تعامل دستگاه های اجرایی و شهرداری ها با سازمان بهزیستی شد و گفت: لازم است که دستگاه های اجرایی و شهرداری ها تعاملی مطلوب برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی در جامعه با این سازمان داشته باشند.

زارعی تقویت اورژانس اجتماعی در شهرستان را حائز اهمیت دانسته و افزود: اورژانس اجتماعی یکی از برنامه هایی است که بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اورژانس اجتماعی در کاشان تقویت شود

اورژانس اجتماعی در کاشان تقویت شود