مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 تیر 1401 ساعت 15:522022-07-21سياسي

رسانه ها در تبیین اهمیت فرزند آوری و جوانی جمعیت کوشا باشند


یکی از مسائلی که می تواند در زمینه ازدواج و جوانی جمعیت نقش داشته باشد، اطلاع رسانی درست است از این رو رسانه ها نقش مهمی در این زمینه خواهند داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، محمد مهدی اعلایی استاندار قزوین پیش از ظهر امروز در جلسه حمایت از خانواده و جوانی جمعیت که در استانداری قزوین برگزار شد، اظهار کرد: متاسفانه در گزارش های ارائه شده، آمارهای استانی ازدواج و ولادت به شکل معناداری کاهش پیدا کرده است.

  وی افزود: معتقدم موضوع ولادت به دلیل پیک کرونا کاهش پیدا کرده و در نیمه دوم سال با افزایش مواجه خواهیم بود.

اعلایی خاطر نشان کرد: یکی از مسائلی که می تواند در زمینه ولادت و ازدواج نقش داشته باشد، اطلاع رسانی درست است از این رو رسانه ها نقش مهمی در این زمینه خواهند داشت.

استاندار قزوین تصریح کرد: این تضمین را به مردم می دهم  که متولیان قانون حمایت از جمعیت متعهدانه مردم را همراهی می کنند و موظف هستند بنا بر قانون تسهیلات در اختیار مردم قرار دهند.

استاندار در بخش دیگری از سخنان خود گفت: دانشگاه ها باید جهت ساخت خوابگاه های دانشجویی و مجتمع های خوابگاهی با جدیت اقدام کنند.

وی ادامه داد: توسعه خوابگاه های دانشجویی ویژه متاهلین  می تواند در زمینه ارتقاء ازدواج و ثبات خانواده، نقش داشته باشد و بر این اساس با توجه به محدو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه ها در تبیین اهمیت فرزند آوری و جوانی جمعیت کوشا باشند

رسانه ها در تبیین اهمیت فرزند آوری و جوانی جمعیت کوشا باشند