مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 تیر 1401 ساعت 15:472022-07-21بين الملل

دوباره فصل انتخابات آمریکا و ادعای دخالت ایران در آن


روس ها تلاش می کنند ما را از هم بپاشند، چینی ها تلاش دارند تا افول ما را مدیریت کنند و ایرانی ها تلاش می کنند ما را از سر راه خود خارج کنند.

- .

رییس پلیس فدرال آمریکا (اف بی آی) درباره تلاش های احتمالی دولت های چین، روسیه و ایران برای مداخله یا تاثیرگذاری در انتخابات میان دوره ای کنگره آمریکا هشدار داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصرایران به نقل از وبگاه واشنگتن اگزماینر ، کریستوفر رای رییس اف بی آی در سخنانی در کنفرانس بین المللی امنیت سایبری نسبت به احتمال مداخله و تاثیر گذاری کشورهایی مثل روسیه، چین و ایران در انتخابات میاندوره ای کنگره آمریکا ابراز نگرانی کرد.

وی درباره انگیزه های متفاوت 3 کشور از تلاش برای مداخله در انتخابات آمریکا مدعی شد: روس ها تلاش می کنند ما را از هم بپاشند، چینی ها تلاش می کنند تا افول ما را مدیریت کنند و ایرانی ها تلاش می کنند ما را از سر راه خود خارج کنند.

و البته ایالات متحده در جهتی که آنها می خواهند حرکت نخواهد کرد.

رییس اف بی آی افزود که او معتقد نیست حمله روسیه به اوکراین، کرملین را از تلاش برای تاثیرگذاری بر انتخابات میان دوره ای کنگره آمریکا منصرف کند و گفت: کاملا مطمئن هستم که روس ها می توانند راه بروند و آدامس بجوند و ایالات متحده هم برای مقابله با هر تلاش روسی در این زمینه آمادگی کامل دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوباره فصل انتخابات آمریکا و ادعای دخالت ایران در آن

دوباره فصل انتخابات آمریکا و ادعای دخالت ایران در آن