مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 تیر 1401 ساعت 13:072022-07-21اجتماعي

جابه جایی 6 میلیون زائر اربعین با 10 هزار دستگاه اتوبوس بین شهری


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، داریوش امانی بیان کرد: در حال حاضر 14 هزار اتوبوس در ناوگان اتوبوسرانی کشور فعالیت دارد که 10 هزار اتوبوس آن برای زائران اربعین حسینی در نظر گرفته شده است که .

- رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت: پیش بینی می کنیم در ایام اربعین حسینی 6 میلیون زائر در بازه زمانی 30 تا 40 روزه توسط 10 هزار دستگاه اتوبوس ناوگان حمل و نقل عمومی بین شهری جابه جا شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، داریوش امانی بیان کرد: در حال حاضر 14 هزار اتوبوس در ناوگان اتوبوسرانی کشور فعالیت دارد که 10 هزار اتوبوس آن برای زائران اربعین حسینی در نظر گرفته شده است که از ظرفیت بخش خصوصی هم برای خدمات دهی بهتر استفاده می شود.

امانی با اشاره به این که سال گذشته 140 میلیون نفر مسافر با حمل و نقل جاده ای در سطح کشور جابه جا شدند، بیان کرد: خدمات این مجموعه هیچ گاه تعطیلی ندارد و راهداری شبانه روز خدمات ارائه می کند.

وی با اشاره به این که 3500 پروژه در بخش های مختلف راهداری و حمل و نقل جاده ای فعال است، گفت: این پروژه ها با اعتباری بالغ بر 20 هزار میلیارد تومان با مشارکت بخش خصوصی در حال اجراست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جابه جایی 6 میلیون زائر اربعین با 10 هزار دستگاه اتوبوس بین شهری

جابه جایی 6 میلیون زائر اربعین با 10 هزار دستگاه اتوبوس بین شهری