مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 تیر 1401 ساعت 12:572022-07-21اقتصادي

بهترین واکسن کرونا برای دوز چهارم


واکسن کرونا به علت اینکه محصولی است که نیاز به آن ضروری و زیاد بوده و باید در اسرع وقت در دسترس مردم قرار گرفته شود، پایداری آن فقط در ماه های صفر و 3 و 6 از زمان تولید آن بررسی شده و بعد برای تزریق وارد بازار شده است که طبق نتایج به دست آمده تا شش ماه کاملاً .

- واکسن کرونا به علت اینکه محصولی است که نیاز به آن ضروری و زیاد بوده و باید در اسرع وقت در دسترس مردم قرار گرفته شود، پایداری آن فقط در ماه های صفر و 3 و 6 از زمان تولید آن بررسی شده و بعد برای تزریق وارد بازار شده است که طبق نتایج به دست آمده تا شش ماه کاملاً سالم و موثر است و مردم می توانند آن را تزریق کنند.

یک داروساز در خراسان جنوبی با بیان اینکه واکسن های ویروس کشته شده مانند سینوفارم و بهارات برای دوز چهارم چندان مناسب نیستند، گفت: بر اساس تحقیقات، واکسن های با مکانیسم پروتیینی مثل اسپایکوژن، پاستوکووک و آسترازنکا برای دوز چهارم بسیار بهتر هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فرزانه شمشیرگران اظهار کرد: تاریخ انقضای واکسن های آسترازنکا به پایان می رسد، اما واکسن پاستوکووک بر اساس نامه ای از مرکز مدیریت بیماری های واگیر تاریخ انقضای آن تا یک سال دیگر تمدید شده است.

وی با بیان اینکه بر اساس بررسی مطالعه پایداری فرآورده در زمان های خاص، پایداری واکسن کرونا را در بازه های زمانی مخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهترین واکسن کرونا برای دوز چهارم

بهترین واکسن کرونا برای دوز چهارم