مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 تیر 1401 ساعت 12:372022-07-21سياسي

شورا جای باندبازی وطایفه گرایی نیست


و باند بازی و طایفه گرایی و جناح بازی موجب نارضایتی مردم از این نهاد می شود و باید به شدت از آن اجتناب شود و توانمندسازی و استفاده از ظرفیت های مردمی و سرمایه گذاران متعصب و متعهد و تعامل و میدان دادن به آنها از دیگر انتظارات از شوراهاست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، عابدین خرم ظهر پنجشنبه در همایش شوراهای اسلامی و شهرداری های آذربایجان شرقی اظهار داشت: فلسفه تشکیل شورای اسلامی شهرها تکمیل حلقه حکمرانی در نظام جمهوری اسلامی با انتخاب مردم است و تمرکز زدایی از امور ملی در مرکز کشور و انتقال آنها به شهرها و روستاها با مدیریت های محلی مهمترین نقش و وظیفه این شوراهاست و باید از این ظرفیت به نحو احسن برای حل مشکلات مردم و جامعه استفاده کنیم.

وی تصریح کرد: در این بین انتخاب شهرداران به عنوان یکی از چالش ها و آسیب های شوراها در تمام دوره ها مطرح بوده و هست و در سالگرد تشکیل شورای ششم شهری داریم که در همین مدت سه شهردار به خود دیده است و این آسیب جدی به ثبات مدیریت شهری است و باید با مطالعه و اولویت بندی درست شاخص ها در این زمینه نسبت به انتخاب شهرداران توسط شوراها اقدام شود.

استاندار آذربایجان شرقی هماهنگی و همدلی با مجموعه معتمدین و مسئولان را از دیگر وظایف شوراها دانست و گفت: از شوراهای اسلامی شهر و روستا انتظار می رود با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورا جای باندبازی وطایفه گرایی نیست

شورا جای باندبازی وطایفه گرایی نیست