مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 تیر 1401 ساعت 11:472022-07-21ورزشي

یک امتیاز شیرین سوغات بازیکنان قمی از دیدار پرگل با قند کاترین


تیم فردوس قم در هفته دوم لیگ برتر فوتسال کشور به مصاف تیم قندکاترین آمل رفت و در نهایت با نتیجه 3 بر 3 به تساوی دست یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، هفته دوم مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور در حالی برگزار شد که تیم فوتسال فردوس قم در این هفته، عصر روز گذشته به مصاف تیم قند کاترین آمل رفت و با یک نمایش قابل قبول با نتیجه 3 بر 3 به تساوی دست پیدا کرد و یک امتیاز شیرین را از آمل به سوغات آورد.

فرهاد فلامرزی، هاشم فرج زاده و سجاد نوروزی 3 گل فردوس در این دیدار را به ثمر رساندند، نکته جالب این دیدار تقابل مسعود عباسی ستاره قمی قند کاترین با هم تیمی های سابق خود بود.

بازیکنی که تا یک ماه پیش جز نفرات تیم فردوس محسوب می شد اما در آستانه شروع لیگ، از تیم نماینده قم جدا شد.

بازیکنان تیم فوتسال فردوس که به دلیل مشکلات مدیریتی نتوانستند تمرینات مناسبی داشته باشند و شبانه به آمل اعزام شدند، اما این غیرت بازیکنان قمی بود که اجازه نداد نماینده قم دست خالی از آمل برگردد و بازیکنان این تیم با تمام توان در زمین حاضر شدند.

نماینده قم در هفته سوم رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور سوم مردادماه باید به مصاف تیم فرش آرا مشهد برود که این بازی از ساعت 17 روز دوشنبه در ورزشگاه شهید حیدریان برگزار خواهد شد، بازیکنان فردوس 4 روز فرصت دارند تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک امتیاز شیرین سوغات بازیکنان قمی از دیدار پرگل با قند کاترین

یک امتیاز شیرین سوغات بازیکنان قمی از دیدار پرگل با قند کاترین