مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 تیر 1401 ساعت 11:472022-07-21پزشكي

ضرورت تزریق دوز یادآور واکسن کرونا


معاون بهداشت درمان دانشگاه علوم پزشکی مازندران، بر ضرورت تزریق دوز یادآور واکسن کرونا، گفت: ایمنی مردم نسبت به ویروس کرونا کاهش یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، عباس علیپور صبح امروز در جمع خبرنگاران استان مازندران اظهار کرد: هزار و 84 خانه بهداشت استان مازندران فعال است که بیش از یک میلیون نفر جمعیت را تحت پوشش دارد.

وی تصریح کرد: در منطقه شهری از سال 1391 ساختار پزشک خانواده شهری فعالیت داشته و از این طریق برای همه شهروندان مراقبان سلامت را فعال کردیم که حدود یک میلیون 610 هزار جمعیت را تحت پوشش دارند.

معاون بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی مازندران، خاطر نشان کرد: پزشک خانواده مهمترین بستر برای ارائه خدمات سطح یک است، برای ارتقا خدمات پزشکی خانواده برنامه های را در دستور کار داریم که شامل هفت برنامه می شود.

وی اضافه کرد: بازنگری خدمات پزشک خانواده شهری شامل زیرساخت ها می شود و بحث رضایت سنجی از دریافت کنندگان خدمات از دیگر برنامه های ارتقا پزشک خانواده شهری است.

علیپور در ارتباط با اقدامات انجام شده برای تکمیل پرونده الکترونیک سلامت، افزود: در این طرح برنامه ریزی کردیم که هر شهروند با کد ملی اطلاعات پزشکی خویش را دریافت کرده و حتی قابل ارائه برای درمانگران بعدی در سایر نقاط کشور است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تزریق دوز یادآور واکسن کرونا

ضرورت تزریق دوز یادآور واکسن کرونا