مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 تیر 1401 ساعت 11:072022-07-21پزشكي

هشدار درباره افزایش روند بستری بیماران کرونایی در خراسان شمالی


رییس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی از افزایش روند بستری بیماران کرونایی در استان خبرداد و گفت: 420 مرکز تجمیعی، پایگاه سلامت و خانه بهداشت تحت پوشش این دانشگاه پذیرای مردم برای تکمیل واکسیناسیون و تزریق دز یادآور است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، صبح امروز سید جواد پورنقی، رییس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی از افزایش روند بستری بیماران کرونایی در استان خبرداد و اظهار کرد: 420 مرکز تجمیعی، پایگاه سلامت و خانه بهداشت تحت پوشش این دانشگاه پذیرای مردم برای تکمیل واکسیناسیون و تزریق دُز یادآور است.

وی گفت: با گزارش یک فوتی ناشی از کرونا در 48 ساعت منتهی به ظهر 28 تیر، زنگ خطر موج هفتم این بیماری در استان به صدا درآمده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی افزود: به مردم عزیز استان توصیه می کنیم با توجه به این که مراکز تجمیعی واکسیناسیون در تمام شهرستان ها فعال شده است و علاوه بر این، تمام پایگاه های سلامت و خانه های بهداشت شهری و روستایی آماده ارائه خدمت هستند، هرچه سریع تر برای تزریق دُز سوم و نیز چهارم واکسن در نزدیک ترین مرکز به محل زندگی خود اقدام کنند.

پورنقی ادامه داد: 96 درصد مردم خراسان شمالی دُز اول، 88 درصد دُز دوم و 59 درصد دُز سوم را تزریق کردند، در حالی که میانگین کشوری در میزان تزریق دُز سوم 54 درصد است،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار درباره افزایش روند بستری بیماران کرونایی در خراسان شمالی

هشدار درباره افزایش روند بستری بیماران کرونایی در خراسان شمالی