مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 تیر 1401 ساعت 11:022022-07-21اقتصادي

آغاز به کار میز توسعه صادرات زیتون کشور در اتاق بازرگانی زنجان


مشاور عالی استاندار زنجان با تأکید بر لزوم افزایش بهره وری در تولید محصول زیتون و توجه به کیفیت در تولید آن برای حضور و رقابت در بازارهای جهانی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، نخستین جلسه میز توسعه صادرات محصول زیتون کشور به میزبانی اتاق زنجان در محل سالن جلسات شهید شهریاری برگزار شد.

در ابتدای این جلسه مهدی رنگ رونا، رییس کمیسیون کشاورزی اتاق بازرگانی زنجان با اشاره به وجود میزهای مختلف توسعه صادرات محصولات در سازمان توسعه تجارت که به استان ها تفویض شده است، اظهار کرد: با وجود درخواست استان های مختلف برای توسعه صادرات محصول زیتون کشور، اما استان زنجان به عنوان استان پیشرو توسعه کشوری محصول زیتون انتخاب شده است.

وی با اشاره به اینکه میزان تولید و مصرف محصول زیتون در کشور به صورت تقریبی به یک اندازه می باشد، تصریح کرد: در همین راستا برنامه ریزی برای افزایش تولید در آینده از ضرورت بالایی برخوردار است.

عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی ایران با اشاره به رایزنی های صورت گرفته با تجار و صادر کنندگان و تولید کنندگان محصول زیتون در کشورهای ترکیه، یونان و اسپانیا، خاطرنشان کرد: این سه کشور عمده تولید کنندگان زیتون در دنیا بوده و صادرات بسیار بالایی دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز به کار میز توسعه صادرات زیتون کشور در اتاق بازرگانی زنجان

آغاز به کار میز توسعه صادرات زیتون کشور در اتاق بازرگانی زنجان