مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 تیر 1401 ساعت 11:022022-07-21سياسي

تهران؛ شراکت برای صلح و متحد علیه یکجانبه گرایی


سخنگوی وزارت خارجه در توییتی با اشاره به برگزاری نشست سران روند آستانه و با بیان این که منطقه ما به جای ائتلاف های پوشالی و سامانه های پدافندی ناکارآمد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با انتشار تصویری از هفتمین نشست سران ضامن روند آستانه در تهران که سه شنبه شب (28 تیر ماه) با حضور روسای جمهور ترکیه، سوریه و جمهوری اسلامی ایران و به میزبانی آیت الله سید ابراهیم رییسی برگزار شد در توییتی نوشت: تهران؛ شراکت برای صلح و متحد علیه یکجانبه گرایی.

وی افزود: منطقه ما به جای ائتلاف های پوشالی و سامانه های پدافندی ناکارآمد، نیازمند دوستی و همکاری منطقه ای برای تأمین امنیت جمعی است.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی همچنین عنوان کرد: صلح، ثبات و توسعه مشترک، با گفت وگو و همکاری جمعی به دور از مداخله بیگانگان، دست یافتنی است.

کنعانی همچنین دیروز چهارشنبه (29 تیر ماه) در نشست هفتگی با خبرنگاران اظهار داشت: پس از چندین هفته ترافیک دیپلماتیک در تهران به واسطه حضور مقامات کشورهای همسایه، منطقه و جهان ایران میزبان یک نشست بسیار سازنده و روزی درخشان برای دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهران؛ شراکت برای صلح و متحد علیه یکجانبه گرایی

تهران؛ شراکت برای صلح و متحد علیه یکجانبه گرایی