مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 تیر 1401 ساعت 10:522022-07-21اقتصادي

کلاهبرداری 220 میلیاردی از14 نفر در اسلام آباد غرب


فرمانده انتظامی استان کرمانشاه، از دستگیری شخصی خبر داد که به بهانه خرید رمز ارز دیجیتال مبلغ 220 میلیارد ریال در شهرستان «اسلام آبادغرب» کلاهبرداری کرده بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: پس از اعلام شکایت چند تن از اهالی روستای چشمه سنگی شهرستان اسلام آبادغرب مبنی بر اینکه شخصی پس از جلب اعتماد آن ها و به بهانه سرمایه گذاری در بازار بورس و خرید رمز ارزهای دیجیتال مبلغ زیادی از آن ها اخذ کرده، اما پس از آن متواری شده و دیگر تماس هایش را پاسخگو نیست، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران پلیس آگاهی اسلام آبادغرب با دریافت این گزارش اقدام خود را برای دستگیری متهم آغاز کرده و توانستند با انجام کارهای اطلاعاتی محل اختفای وی را در این شهرستان شناسایی کنند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه افزود: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضایی و در عملیاتی غافلگیرانه متهم فراری را دستگیر و این فرد پس از انتقال به پلیس آگاهی به کلاهبرداری 220 میلیارد ریالی از 14 نفر اعتراف کرد.

وی در پایان با اشاره به تشکیل پرونده ای در این خصوص از معرفی کلاهبردار دستگیر شده به دستگاه قضایی جهت صدور حکم لازم خبر داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبرداری 220 میلیاردی از14 نفر در اسلام آباد غرب

کلاهبرداری 220 میلیاردی از14 نفر در اسلام آباد غرب